Rok 2023 byl pro naši firmu zásadním rokem. Oslavili jsme 10 let činnosti firmy, 10 let úspěšné spolupráce s našimi zákazníky. Jsme pyšní na to, jak naše firma vyrostla, jsme pyšní na to, v jaké atmosféře dokážeme spolu se zákazníky tvořit a rozvíjet jejich systémy. Děkujeme všem zákazníkům za spolupráci a vůbec všem, kteří se podíleli na tom, že firma vyrostla do právě takové podoby.
Oslava 10. výročí společnosti IF System se prolínala vlastně celým loňským rokem a vyvrcholila nezapomenutelnou akcí v olomouckém Hotelu Flora společně se zákazníky a partnery. Volba termínu pátek 13. se ukázala být více než šťastnou. Odpolední procházka Olomoucí s výbornými průvodci a večerní slavnostní program plný zajímavých vstupů se velice povedly. Celá akce byla protkaná úžasnou společnou pozitivní atmosférou a všichni přítomní si odnesli nádherný zážitek.
Již v květnu 2023 jsme uskutečnili naše tradiční sekání se zákazníky nad zajímavými tématy kolem systému HELIOS iNuvio. Hosté z Asseca představili výhled rozvoje systému na další roky včetně oblasti AVA. Partneři z GATEMY ukázali nové možnosti čtecích terminálů ve skladech i ve výrobě. Doplňkový systém ADAM zase udivil schopnostmi digitalizovat areály a pracoviště. Naši kolegové předvedli novinky přímo ze systému HELIOS. Rekordní účast našich zákazníků jen podtrhla stoupající oblíbenost a úspěch této naší akce. Zveme Vás na další, již sedmé setkání, které se uskuteční ve čtvrtek 30.5.2024 (více v dalším našem článku).
V předvánočním období jsme se jako každoročně věnovali charitě. V pondělí 18.12.2023 jsme prodávali punč na dobročinnou věc. Charitativní prodej punče na olomouckém Horním náměstí pravidelně organizujeme ve spolupráci s organizací Dobré místo pro život. Spolu se všemi, kteří nás přišli podpořit, jsme přispěli na mobilní hospic Nejste sami částkou 58 800,- Kč.
V roce 2023 jsme jinak pilně pracovali na zákaznických informačních systémech. Dokázali jsme zvládnout i opravdu velké zakázky, které naše schopnosti komunikace a práce v týmu posunuly na ještě vyšší úroveň. Za všechny zakázky bychom rádi zmínili společnost ALTREVA - nyní již ALSICO, zařazená do holdingu největšího evropského dodavatele profesních oděvů. Pro tuto společnost jsme vytvořili naprosto specifický informační systém s inteligentními funkcemi v oblasti kapacitního plánování, s pestrou škálou možností pro kooperace a efektivní procesní nástroje pro práci obchodníků. Jsme pyšní na to, že systém HELIOS umožnil i ALSICU vyrůst a zpřehlednit firemní procesy.V roce 2023 jsme personálně posílili tým o dalšího konzultanta a programátora, kteří již velmi aktivně pracují na našich zakázkách. Děkujeme za spolupráci v roce 2023 a těšíme se na společný rok 2024.
Svět softwarových systémů a IT možností kráčí nezadržitelně kupředu. Co bylo ještě před pár lety atraktivní, nyní se může zdát již obyčejné, či dokonce přežité. I systémy jako je HELIOS iNuvio musí na tyto trendy reagovat a neustále do svého portfolia začleňovat moderní prvky.
Proto zde máme zcela novou oblast AVA. Ta umožňuje do procesů a funkcionalit systému HELIOS iNuvio zařadit i moduly, které využívají internet, WEB, mají lepší ergonomické ovládání apod. Již nyní máte vy, uživatelé systému HELIOS, možnost se na takové nové moduly a aplikace podívat ve svém systému. Pokud se vám některé aplikace budou líbit, kontaktujte nás prosím, my s vámi probereme vhodnost a možnosti začlenění aplikace do procesů vašeho informačního systému.
Velkou změnou při používání těchto aplikací je způsob úhrady za jejich používání. Ano, platí se pouze za využívání těchto aplikací a to měsíčním předplatným. Je to tedy jiná záležitost než „klasické“ moduly HELIOSU, u kterých se platí jednorázově licence a následně roční systémová podpora. U aplikací AVA se platí skutečně jen za používání, a to určitá měsíční částka. Portfolio aplikací v rámci moderního prostředí se postupně rozšiřuje. Již nyní tam najdete například tyto aplikace:
Již několik let s úspěchem zavádíme u zákazníků tento modul s jednoduchými, ale i pokročilými funkcemi. Stále je toto téma velmi aktuální. Pomocí tohoto modulu lze přiřazovat externí dokumenty k záznamům v systému HELIOS iNuvio. Tak lze velmi jednoduše vytvořit elektronickou evidenci dokumentů. Nejčastěji v agendách přijatých faktur, pokladny, ale i v oblasti evidence smluvní dokumentace. Nasazení tohoto modulu je bránou k dalším možnostem systému, jako je schvalování dokladů či automatické přiřazování dokumentů dle „přečtení“ obsahu dokumentu. Ze zkušenosti víme, že implementace schvalování dokladů sníží časovou náročnost o desítky procent, někdy zkrátí čas i násobně, každopádně se výrazně sníží chybovost a zvýší přehled nad doklady. U čtení obsahu dokumentu a automatickém přiřazování dokumentu je časová úspora uživatelů téměř 100%.
Prakticky v každé společnosti existuje nějaký problém při dohledání zůstatků skladů a zůstatků v účetnictví. Proto jsme vyvinuli modul, který dokáže výrazně ulehčit dohledávání jednotlivých případů. Modul umí nacházet konkrétní obchodní akce a párovat je na účetnictví a nabídnout uživatelům již jen ty problematické situace. Zavedením tohoto modulu a pravidelných uživatelských kontrol se pracnost výrazně snížila. Mnohdy odpadla i dřívější několikadenní dohledávání a „hrabání“ se v obrovském množství ročních záznamů. Z pohledu účetního lze dohledat účty 111, 131, 112, 132, ale lze nakonfigurovat i na jiné účetní účty. Čímž se stává silným účetním nástrojem. Modul navíc nabízí přehled a nadhled nad jednotlivými obchodními případy spojenými se skladem.
Naše společnost, IF System Helios, s.r.o., bude postupně nabízet své služby v oblasti tzv. Technické podpory. Dlouhodobě razíme myšlenku, že v neustále se měnícím softwarovém a IT světě, potřebují zákaznické firmy mít možnost se obrátit na jednoho konkrétního partnera, který jim se vším pomůže. A v současné době, kdy do systému HELIOS vstupuje nová gigantická moderní oblast AVA, kdy hotlinové služby jsou nahrazovány automaty a umělou inteligencí, kdy data systémů rostou a požadavky uživatelů jsou stále sofistikovanější, jsou tyto služby konkrétního partnera více a více důležité.
Nebudeme popisovat všechny naše služby Technické podpory, ale vybereme jednu konkrétní. Tou je monitorování činností databáze SQL, tedy SQL monitor. Používáním systému samozřejmě rostou data, která jsou v databázi uložena. Systém se tím může v některých momentech zpomalovat, některé činnosti uživatelů se mohou křížit, systém pak už není tak promptní a snižuje se výkonnost celé firmy jako takové. Pomocí nástrojů SQL monitoru a našich pravidelných služeb je možné odhalit či dokonce predikovat problematická místa a navrhovat konkrétní řešení na nápravu. Problémem mohou být pomalé přehledy, složité a náročné spouštěné funkce, tzv. záseky v databázi apod. Na vše lze najít lék a tímto nástrojem jsme schopni Vaši databázi udržet v kondici a výkonnost firmy tím zachovat.
Jako již mnoho let, nejinak je tomu i letos, pořádáme naše tradiční setkání se zákazníky. I letošní ročník proběhne opět v Národním domě v Prostějově a to ve čtvrtek 30.5.2024. Opět připravujeme nabitý program plný zajímavých informací a novinek ze světa informačního systému HELIOS iNuvio a partnerských řešení. Tato akce se za poslední roky stala u našich zákazníků a obchodních partnerů velmi oblíbenou, proto se i letos těšíme na hojnou účast.
Letos připravujeme představení hned několika novinek. Zástupce Asseca a také my vám přiblížíme moderní oblast AVA a možnosti začlenění nových aplikací do vašeho systému. Odprezentujeme vám nové podpůrné moduly k používání, účtování a kontrolám v HELIOSU. A samozřejmě nebude chybět ani okénko s možnostmi sběru dat z terénu, z výroby a skladů.
Máme rozsáhlé zkušenosti s výrobními, obchodními i administrativními procesy. Pojďme společně probrat, jak dokáže systém pro efektivní řízení pomoci vašim firemním procesům.
IF System Helios, s.r.o.
U Hřbitova 460/9A
796 07 Držovice