- Finanční a manažerské účetnictví
- Konsolidace
- Leasing
- Faktoring
- IFRS
- US GAPP a další standardy
- Sledování kredibility
- DPH s více registracemi
HELIOS iNuvio je nejrozšířenější informační sytém, který vám pomůže standardizovat procesy ve firmě a zefektivnit její chod. Byl vytvořen na základě potřeb a požadavků reálných zákazníků, proto průkazně zrychluje každodenní práci.
HELIOS iNuvio přináší celou řadu novinek, funkcionalit a vylepšení. Poskytuje iNovativní přístup ke strategickým firemním datům. Je iNtuitivní, iNdividuální, iNteligentní a iNformující, je zkrátka IN.
Je to celkem běžná praxe. Jak se firma rozrůstá, vznikají nové funkce a procesy, zavádí se nové systémy. Každý funguje jinak, nekomunikují spolu, neexistuje žádný centrální přehled.
Řešení postavené na systému HELIOS iNuvio obsáhne všechny firemní procesy a zrychlí každodenní činnosti. Poskytne precizní reporty, dokonalý přehled a je připraveno na další růst podniku.
HELIOS iNuvio disponuje pestrou paletou modulů, takže dostanete celou agendu a všechny úkony pod jednu střechu. Získáte ucelený přístup k firemní datům a kompletně pokryjete celý reportovací cyklus.
Připravená oborová řešení:
Řešení pro strojírenské podniky automatizuje velké množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi výrobního podniku. Jedná se především o technickou přípravu, řízení a plánování výroby, logistiku, ekonomiku, správu majetku, prodej, fakturaci, komunikaci s bankami atd.
Výrobci plastických výrobků jsou jedni z hlavních subdodavatelů v odvětví automotive. Systém HELIOS iNuvio se primárně orientuje na podporu metodou vstřikování termoplastů, ale máme zkušenosti i s jinými metodami, např. lisováním. Pro výrobu plastů je typický dlouhý přípravný čas, přičemž výsledná produktivita práce je hodně závislá na seřizovačích.
Systém HELIOS iNuvio pokrývá komplexní řešení pro maloobchodní společnosti (POS) včetně souvisejících specifik. Zahrnuje všechny potřebné firemní agendy a navazující propojení se všemi důležitými oblastmi, jako je ekonomika, sklad, controlling, e-shop apod. v jednom systému. Nedílnou součástí je propracovaný systém centrálního skladu a komunikace s jednotlivými prodejnami jak formou on-line, tak off-line připojení. Samozřejmostí je podpora elektronické evidence tržeb (EET) a zajištění komunikace s přepravci.
Řešení informačního systému HELIOS iNuvio pro dopravu je určeno primárně firmám, které ke své činnosti potřebují nákladní nebo osobní vozidla a mechanizmy, ať už pro svůj hlavní obor, nebo pro režijní účely. Doprava má přesah přes ostatní specializované obory, přičemž rozsah využití může být na komplexní řízení vozového parku či pouze evidenci knihy jízd.
Řešení v systému HELIOS iNuvio je určené pro společnosti, které se zabývají vedením účetní, mzdové, personální agendy, které poskytují daňové poradenství nebo auditorské služby. Jejich účetní v mnoha případech požadují možnost přenosu dat od zákazníků. Systém HELIOS iNuvio pokrývá komplexní řešení všech vnitropodnikových procesů, přičemž umožňuje el. přenos dat mezi klientskou částí systému a částí zpracovávanou účetní firmou.
Řešení pro společnosti zabývající se vývojem, především výrobou v oblasti elektro. Je určeno jak konečným výrobcům, tzv. zpracovatelům, tak prvovýrobcům.
V rámci tohoto typu výroby se výrobní postup vyznačuje chemickými přeměnami zpracovávaných surovin a sloučenin, nebo alespoň užitím typických výrobních zařízení a dělicích postupů chemických výrob (hutnictví, sklářství, lihovarnictví, potravinářství a další). Výroba chemie je velmi podobná potravinářské výrobě a řídí se téměř totožnými principy.
Mezi hlavní charakteristiky velkoobchodu patří velké množství dokladů, kladoucí nároky na organizaci práce, evidenci zboží na skladě a jeho následnou manipulaci. Samozřejmostí je komunikace s dodavateli a odběrateli el. formou (B2B a B2C).
Řešení je určeno pro firmy zajištující přepravu celokamionových (v terminologii HELIOS „spedice“) i kusových (v terminologii HELIOS „sběrná služba“) zásilek do zahraničí i v tuzemsku. Systém HELIOS iNuvio zaručuje kontinuální sledování zásilek po celou dobu jejich přepravy a umožňuje vystavit širokou škálu formulářů na základě jediného zadání údajů o zásilce. Kromě pozemních umožňuje také letecké a námořní zásilky.
Systém HELIOS iNuvio je vhodný pro společnosti poskytující služby v rámci záručního či pozáručního servisu, stejně jako služby individuálního charakteru. Hlavními atributy jsou podpora dodržování podmínek SLA, plánování servisních zásahů vč. pravidelné údržby a další. Oblast servisu je velmi úzce svázána s oblastí obchodu a skladu s ohledem na řízení nákupu, disponibility či alternativ náhradních dílů, spotřebního materiálu apod. Jednou z hlavních vlastností je možnost fakturace služeb a náhradních dílů přímo v terénu a bezesporu také podpora moderních trendů pro automatickou identifikaci požadavků na údržbu (Průmysl 4.0).
Systém HELIOS iNuvio má široké uplatnění ve společnostech orientujících se na výrobu tkanin, včetně odvětví automotive. Kompletní podpora celého výrobního procesu od objednávky, plánování, výrobních příkazů po expedici. Proces výroby se typicky dělí na dvě výrobní etapy: tkalcovna (výroba režné tkaniny) a úpravna (finální úprava chemických či mechanických vlastností, vzhledu apod.)
V případě stavební výroby se jedná o specifické a od principů ostatních výrob zcela odlišné procesy řízení staveb a konstrukcí. Stavební výroba je primárně orientována na zakázku a je velmi úzce spojena s obchodní, ekonomickou částí systému. V rámci stavební výroby je nutné řídit zakázku od fáze potenciálního obchodního případu a realizace až po záruční lhůtu. Typickou vlastností jsou také velké rozdíly v charakterech staveb, které vyžadují značnou míru adaptability sytému na evidenci zcela různorodých parametrů na různých typech zakázek.
E-commerce je specifický obor, jenž lze aplikovat napříč většinou ostatních oborů, které systém HELIOS iNuvio podporuje. Digitalizace obchodu a jeho přesun do prostředí internetu je důsledkem požadavků na rychlost, ověřitelnost, jednoznačnost a spokojenost obchodních partnerů za využití moderních technologií. Pojmy jako B2C, B2B, e-shop apod. jsou typickými představiteli e-commerce. S tímto oborem je velmi úzce spojena zásilková služba.
Řešení je určeno jak společnostem obchodujícím v rámci EU, které mají povinnost vykazovat data pro Intrastat, tak těm, které obchodují v zemích, kde je nutné absolvovat celní řízení. Systém HELIOS iNuvio umožňuje velice snadno připravit měsíční hlášení Intrastat, libovolnou celní deklaraci a také vést evidenci všech typů celních a daňových skladů. Samozřejmostí je bezpečná komunikace s celním úřadem prostřednictvím služeb certifikovaných VAN operátorů.
Pro potravinářství je klíčová flexibilita a vysoká míra transparentnosti celého výrobního procesu, tedy schopnost reagovat na požadavky a trendy související s individuálními požadavky zákazníků v závislosti na trhu či životním stylu. Důležitá je též aktuálnost vůči legislativním či jiným úpravám týkající se výroby a nakládání s potravinářskými výrobky. Klíčová je dohledatelnost všech fází výrobního procesu z pohledu vstupů, použitých technologií, strojů či pracovníků.
Speciální řešení výroby pro AGRO odvětví. Zemědělství je specifické vysokou mírou závislosti na klimatu, kdy je plánování velmi ovlivněno externími vlivy. O to více je zde potřeba nástroj pro řízení, sledování stavů a kalkulace výsledků v průběhu měnících se podmínek.
Zabýváte se pátrací a ochrannou činností? Informační systém HELIOS iNuvio vám vyřeší výrobu, dodávky, instalace nebo servis zabezpečovacích, ochranných a dozorových systémů.
Podpora této oblasti spočívá zejména v operativním plánování provozních aktivit a ve sledování vykonaných prací, převážně formou evidence vynaložených pracovních hodin pracovníků a strojů, doprovázené evidencí přímo vynaložených nákladů na tyto aktivity. Provozní i navazující ekonomické procesy a související evidence jsou v systému HELIOS iNuvio identifikovány klíčovými společnými číselníky, kterými může být objednávka členěná na požadavky nebo činnost z hierarchického číselníku činností podle zřizovací listiny organizace. Mezi tyto číselníky může patřit také lokalita, ve které byly provozní aktivity vykonávány. Společné číselníky jsou tak v systému primárním identifikátorem provozních evidencí a souvisejících nákladů v účetnictví. Nedílnou součástí informačního systému pro technické služby je také jednoznačně dokladovatelné odlišení hlavní a hospodářské činnosti pro všechny provozní i související ekonomické transakce.
„S IF System jsme zavedli u nás ve firmě jasný koloběh dokladů. Vše je konečně provázané, ke každé faktuře můžeme psát komentáře. S procesem se rychle všichni v naší firmě sžili a dnes je každodenní součástí fungování každého zaměstnance.“
Zdenka Axmanová
Účetnictví a personalistika v BP STAVBY Morava, s.r.o.
Přední stavební firma v Olomouckém kraji
IF System Helios, s.r.o.
U Hřbitova 460/9A
796 07 Držovice